وسوسه = تبلیغی
جماعت والوں نے جماعت میں جانے کے لیئے جو چالیس دن مقر ر کیئے هیں ، اس
کی کوئ اصلیت نہیں هے لہذا یہ بدعت هے جس کو تبلیغی جماعت نے لوگوں میں
رائج کردیا هے ۰
جواب = یہ
وسوسہ بهی باطل وفاسد هے ، چالیس دن تک لگاتار عمل کرنے سے انسان کے روح
وباطن میں بہت برکت وتاثیر هوتی هے ، اور ساتهہ هی نصوص شرعیہ سے اس عد د {
40 } کی اهمیت ورعایت بهی ثابت هے ،
لہذا مجاهده وریاضت میں اس عد د کو خصوصیت حاصل هے ،
چند نصوص اس بارے میں درج ذیل هیں
1 = فطرت وخلقت کی ابتداء بهی چالیس { 40 } دن سے هوتی هے ،
عن
ابن مسعود (رضي الله عنه) قال : قال رسول الله (صلى الله عليه وسلم ) : "
إن أحدكم ليجمع خلقه في بطن أمه أربعين يوما نطفة، ثم يكون علقة مثل ذلك،
ثم يكون مضغة مثل ذلك، ثم ليرسل إليه الملك فينفخ فيه الروح، ويؤمر بأربع
كلمات : رزقه وأجله وعمله وهل هو شقي أو سعيد " اس حدیث میں انسان کی خلقت کے اطوار ومراحل کا ذکر هے ، انسان کی خلقت رحم میں تین مراحل سے گذرتی هے ، اورتینوں مراحل میں چالیس ، چالیس دن لگتے هیں ، اس عد د کی حکمت اور اصلی راز الله هی خوب جانتا هے ۰
{رواه البخاري و مسلم والترمذي و الإمام احمد ، وغیرهم }.وروى
الإمام مسلم في صحيحة كما أخرج الإمام أحمد في مسندة حديثا عن حذيفة ابن
أسيد الغفاري قال : سمعت رسول الله (صلى الله عليه وسلم) " يدخل الملك على
النطفة بعدما تستقر في الرحم بأربعين ليلة فيقول : يارب ماذا، شقي أم سعيد ؟
وذكر أم أنثى ؟ فيقول الله، ويكتبان، ويكتب عمله وأثره، ومصيبته، ورزقه،
ثم تطوى الصحيفة، فلا يزاد على ما فيها ولا ينقص ،
{رواه مسلم والإمام احمد والطبراني فی المعجم الكبير}
2 = الله تعالی نے موسی علیہ السلام سے چالیس راتوں کاعہد ووعده لیا ،
وإذ واعدنا موسى أربعين ليلة ثم اتخذتم العجل من بعده وأنتم ظالمون ۰
امام قرطبی رحمہ الله فرماتے هیں کہ
وبهذا استدل الصوفية على الوصال وان أفضله أربعون يوما الخ
{ تفسيرالقرطبي ج ۱ ص ۳۹۶ }
3 = حدیث حسن میں هے کہ جس
نے چالیس دن تک مسجد میں جماعت کے ساتهہ تکبیراولی کے ساتهہ نماز پڑهی
تواس کے لیئے دو" براءة " پروانے لکهے دیئے جاتے هیں ، ایک پروانہ جہنم سے
براءت کا اور دوسرا نفاق سے براءت کا ،
عن
أنس بن مالك قال : قال رسول الله (صلى الله عليه وسلم) : " من صلى أربعين
يوما في جماعة يدرك التكبيرة الأولى كتب له براءتان : براءة من النار،
وبراءة من النفاق " (( حديث حسن رواه الترمذي سنن الترمذي ، وبمعناه في الترغيب والترهيب للمنذرى )
ایسا هی ترمذی وابن ماجہ وغیره میں ایک دوسری روایت هے کہ
كما
روى ابن ماجه والترمذي عن عمر عن النبي (صلى الله عليه وسلم) قال : " من
صلى في مسجد جماعة أربعين ليلة لا تفوته الركعة الأولى من صلاة العشاء كتب
الله له عتقا من النار "
( ابن ماجه ، الترغيب والترهيب ،إتحاف المتقين للزبيدى ،كنز العمال ، )
اب اسی حدیث حسن کی روشنی
میں تبلیغی جماعت والے چالیس دن کے لیئے نکلنے کی تاکید کرتے هیں ، تاکہ
دیگرفوائد کے ساتهہ ساتهہ ایک یہ عظیم فائده بهی حاصل هو یعنی چالیس دن تک
مسجد میں جماعت کے ساتهہ تکبیراولی کے ساتهہ نماز پڑهنا ، اورپهراس کے
نتیجہ میں دوعظیم فوائد کا حاصل هونا یعنی جہنم اورنفاق سے براءت کا لکها
جانا ، اور عمومی طورپر اپنے گهرمیں هی ره اس پرعمل نہیں هوتا ، جیسا کہ
هماری حالت بالکل واضح هے ،
لہذا جماعت میں جانے کے لیئے چالیس دن مقر ر کرنا ایک وسیلہ هے اور شریعت نے جائزوسائل کو مشروع قرار دیا هے ۰
No comments:
Post a Comment