تازہ ترین تحریریں

Sunday, 16 September 2012

تبلیغی جماعت کے مقررہ چالیس دن بدعت ہیں

وسوسه = تبلیغی جماعت والوں نے جماعت میں جانے کے لیئے جو چالیس دن مقر ر کیئے هیں ، اس کی کوئ اصلیت نہیں هے لہذا یہ بدعت هے جس کو تبلیغی جماعت نے لوگوں میں رائج کردیا هے ۰


جواب = یہ وسوسہ بهی باطل وفاسد هے ، چالیس دن تک لگاتار عمل کرنے سے انسان کے روح وباطن میں بہت برکت وتاثیر هوتی هے ، اور ساتهہ هی نصوص شرعیہ سے اس عد د { 40 } کی اهمیت ورعایت بهی ثابت هے ،
لہذا مجاهده وریاضت میں اس عد د کو خصوصیت حاصل هے ،
چند نصوص اس بارے میں درج ذیل هیں 
1 = فطرت وخلقت کی ابتداء بهی چالیس { 40 } دن سے هوتی هے ،
عن ابن مسعود (رضي الله عنه) قال : قال رسول الله (صلى الله عليه وسلم ) : " إن أحدكم ليجمع خلقه في بطن أمه أربعين يوما نطفة، ثم يكون علقة مثل ذلك، ثم يكون مضغة مثل ذلك، ثم ليرسل إليه الملك فينفخ فيه الروح، ويؤمر بأربع كلمات : رزقه وأجله وعمله وهل هو شقي أو سعيد " اس حدیث میں انسان کی خلقت کے اطوار ومراحل کا ذکر هے ، انسان کی خلقت رحم میں تین مراحل سے گذرتی هے ، اورتینوں مراحل میں چالیس ، چالیس دن لگتے هیں ، اس عد د کی حکمت اور اصلی راز الله هی خوب جانتا هے ۰
{رواه البخاري و مسلم والترمذي و الإمام احمد ، وغیرهم }.وروى الإمام مسلم في صحيحة كما أخرج الإمام أحمد في مسندة حديثا عن حذيفة ابن أسيد الغفاري قال : سمعت رسول الله (صلى الله عليه وسلم) " يدخل الملك على النطفة بعدما تستقر في الرحم بأربعين ليلة فيقول : يارب ماذا، شقي أم سعيد ؟ وذكر أم أنثى ؟ فيقول الله، ويكتبان، ويكتب عمله وأثره، ومصيبته، ورزقه، ثم تطوى الصحيفة، فلا يزاد على ما فيها ولا ينقص ،
{رواه مسلم والإمام احمد والطبراني فی المعجم الكبير} 
2 = الله تعالی نے موسی علیہ السلام سے چالیس راتوں کاعہد ووعده لیا ،
وإذ واعدنا موسى أربعين ليلة ثم اتخذتم العجل من بعده وأنتم ظالمون ۰ 
امام قرطبی رحمہ الله فرماتے هیں کہ 
وبهذا استدل الصوفية على الوصال وان أفضله أربعون يوما الخ
{ تفسيرالقرطبي ج ۱ ص ۳۹۶ } 
3 = حدیث حسن میں هے کہ جس نے چالیس دن تک مسجد میں جماعت کے ساتهہ تکبیراولی کے ساتهہ نماز پڑهی تواس کے لیئے دو" براءة " پروانے لکهے دیئے جاتے هیں ، ایک پروانہ جہنم سے براءت کا اور دوسرا نفاق سے براءت کا ،
عن أنس بن مالك قال : قال رسول الله (صلى الله عليه وسلم) : " من صلى أربعين يوما في جماعة يدرك التكبيرة الأولى كتب له براءتان : براءة من النار، وبراءة من النفاق " (( حديث حسن رواه الترمذي سنن الترمذي ، وبمعناه في الترغيب والترهيب للمنذرى )
ایسا هی ترمذی وابن ماجہ وغیره میں ایک دوسری روایت هے کہ 
كما روى ابن ماجه والترمذي عن عمر عن النبي (صلى الله عليه وسلم) قال : " من صلى في مسجد جماعة أربعين ليلة لا تفوته الركعة الأولى من صلاة العشاء كتب الله له عتقا من النار " 
( ابن ماجه ، الترغيب والترهيب ،إتحاف المتقين للزبيدى ،كنز العمال ، )
اب اسی حدیث حسن کی روشنی میں تبلیغی جماعت والے چالیس دن کے لیئے نکلنے کی تاکید کرتے هیں ، تاکہ دیگرفوائد کے ساتهہ ساتهہ ایک یہ عظیم فائده بهی حاصل هو یعنی چالیس دن تک مسجد میں جماعت کے ساتهہ تکبیراولی کے ساتهہ نماز پڑهنا ، اورپهراس کے نتیجہ میں دوعظیم فوائد کا حاصل هونا یعنی جہنم اورنفاق سے براءت کا لکها جانا ، اور عمومی طورپر اپنے گهرمیں هی ره اس پرعمل نہیں هوتا ، جیسا کہ هماری حالت بالکل واضح هے ، 
لہذا جماعت میں جانے کے لیئے چالیس دن مقر ر کرنا ایک وسیلہ هے اور شریعت نے جائزوسائل کو مشروع قرار دیا هے ۰

No comments:

Post a Comment